Wednesday 4 April 2012

kasut basah jer pon

amboi tajuk bkn main kau..
hahaha
alkisahnya begini...
di suatu pgi yg dingin...
aku brjln-jln...
aku brjln utk ke clas 
chop2
nk thu x knp cuaca dingin?
sbb hujan pgi 2..
hehehe,skrg kn musim hujan..
aku jln sorg2..
sian aku,,hukhuk

dh smp bgunan yg pny la jauh dri pintu pgr tu...
kena naik tangga plak utk ke tingkat 2..
alahai...
aku naik tangga ni,,
separuh pon x smp lgi...

tiba-tiba...

P : kasut basah ek?
aku pusing n senyum jer

mcm ni kot qhupa aku senyum..almaklumlah kena hujan lebat walaupun pkai payung..
dia ckp lgi lps 2

P: kesian...pakai kasut mahal-mahal kasut basah pulak

aku senyum lgi n jwb

A : tak mahal pun, kasut getah ja..

P : oh,,kasut getah xpela. masuk clas jpg bukak kasut, takut sejuk..

tpi nada dia ckp lembut la, mcm bapak2..
P merujuk kpd pensyarah (aku x knl pon)
A = akuler..

aku pkai ksut gth ofcoz la b'bunyi kuat giler mcm pkai slipar jepun tu..
baik giler lecturer 2,, sgt caring walupon aku bkn student dia..
i wish he will happy always..
pasalnya kt cni kasut aku bsh jer pon, 
xdak menda la..

nop!!!
tujuan aku cita ni nk cita sal pensyarah yg very kind n caring 2 la..

'sentiasa berbuat baiklah pada orang lain,
insyaAllah orang itu akan mendoakan kita'

but
buat baik berpada-pada

1 comment:

Nilam suhana said...

buat baik berpada2 buat jahat jangan sekali...:)

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers