Tuesday 24 April 2012

Segmen "Saya sayang blog saya sebab..."


klik banner utk join

saya sayang blog saya sebab.......
aku syg blog aku la (tukar intonasi saya kpd aku sbb kata gnti aku dh sebati dlm blog ni)...
kat sini la tempat aku cerita segalanya tentang diri aku, family aku, kawan-kawan aku, perjalanan hidup aku yang x seberapa ni..hehehe
blog ni tempat aku crita psal mmpi aku(akan dtg)...hahahaha
byk la nk wt dgn blog ni sbnrnya tpi masa tak mengizinkan..
aku pasti org lain pun mesti nak wat macam2 ngan blog diorang kan?
yg PENTING....
aku boleh join GA n segmen yg mcm Alynn buat ni..
that's y la aku syg blog aku ni 

kt cni aku nk tag

&

3 comments:

Unknown said...

thanx join ^^
sory sgt lmbt update ~

Safiena said...

Hye sweetie. Safiena datang berkunjung. Dari segmen yang sama. Jemput datang blog.

Link Entri
http://www.pinkizluv.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya-sebab/

All the best and happy blogging :)

Nur Asmida Bt Karim said...

Salam , sya bw cnie
http://eyda-nur.blogspot.com/2012/04/segment-saya-sayang-blog-saya-sebab.html

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers