Tuesday, 12 June 2012

LOGO HALAL JAKIM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

sudah semestinya pertama sekali waktu membeli barang makanan kita akan pastikan paket itu ada tanda halal kan? kadang2 tu bermacam-macam tanda halal yang kita tengok pada bungkusan tu. nak beli pun musykil dan was-was. nak beli ke x ni kan? aku sendiri pun penah beli 1 tin cocktail ada tanda halal yang tulis jawi tu je..
aku ada jumpa tanda-tanda halal yang disahkan oleh pihak JAKIM sama ada logo yang sah dari Malaysia mahupun dari pihak antarabangsa. jadi lepas ni kalau kita nak beli barang tidaklah was-was lagi.

  

1 comment:

Cahaya Tralala said...

Jemput join.
http://f4chumel.blogspot.com/2012/07/contest-brapa-harga-nasi-berlauk-ni-kak.html

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers