Thursday 22 September 2011

PATAH TUMBUH,,HILANG BERGANTI

Smggu sblm kwn2 bhnti keja,,aku ada bc kt bku jwtn ksong 1 nma ni..aik???nma mcm knl ja..ikot bku 2,,esok hri isnin dia mula btugas..alamaknya,,aku x dpt jmp ngan dia la sbb aku cuti hri senin..xpa2,,jmp hri slasa la utk pstikn btol ke tdk dia adlh senior aku msa kt sek men dlu..musykil ni…



Isnin………………………………..wt keja pa ntah kt rmh..adalah 2 kn..

Slasa…………………
k.azah…………ya tpat skali,,

k.a yg cun:)

nma yg aku baca kt jwtn ksong 2 mmg k.azah yg kukenali..hik2..apalagi,,riuh la sakan dgn gelak ketawa n celoteh kmi..kwn2 yg lain heran saipa rpt sgt ni..bla gtau skola skali dlu bwu phm,,hik2…kalo kita pon msti la hairn kn bwu ja knl dh rpt,,pdhal kta x thu pon kisah disebaliknya…so,,kita knalah selidik dlu…

k.azah aku pgil k.a ja kt sna..k.a mmg sporting hbis la..cayalah k.a..suka wt jokes,,x kring gusi bla aku ngan dia..
cer tgok,,kring x gusi kucing nih??

kalo aku ngan dia ja,,jdilah keja kmi apa-apapun..smbil myelam minum air yakni smbil kmi wt keja 2,,kmi adalah keja tmbhn kmi..apalagi borak la kn??jgn pkiaq bkn2 suda..yg bestnya k.a adlh pgikot senyum-masam dlm 1 saat…wow!!!!!!!bkn sng nk wt kn??tabik spring la k.a…


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Aku keja kt skan sbnrnya ats inisiatif aku ng cousin aku iaitu adk fizah…
inilah orgnya...cntikkn??

actually,kmi ni 2 pupu tpi aku dh aggp mcm sepupu sndri dh,,lgipon kmi bjiran kn…dia ni sgt serius dlm bkeja,,dn sgt komited dlm mlkukan tgsn,,mcm aku ni ada jgklah main2(but,,,but ar,,,keja ttp wt tau)…wlaupun dia lgi muda pda aku,,aku kagum giler ar kt sepupu aku ni sbb dia lgi matured ar…

Aku admit la,,kdg2 aku mcm bebudak ja prgai,,tpi dia cool jerk..dh la pndai mask,,,pndai mgmas…bla3x…ada org nk msuk ke????xle2 dh,,,line dh pnuh,,,huhuhuhu

a.fzh,,,,nk kek batik…
kt atas mna da yg kutuk2,,bgi la kek batik…arigato coz slma kta bkeja ni rsa2nya xdak mslh kn..lewat 2 biasalah ada mslh problem dpgi hri,,,xpa k.cik trmtlah fhm dan a.fzh lgilah amat2 mmhmi kn??
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1hb Julai 2011,,msuklah 2 org pkeja bru iaitu sue dan leman…
ni ialah sue,,bkn leman..
cntik orgnya dn bkulit putih..

Sue ni mula2 aku tgok 6pk mcm diam ja,,,tpi mmg diam pon tpi bkn pndiam tau…lain mknanya 2…lpas lma2 dh knal 2 brulah tw sue jnis yg x suka ckp merapu2 mcm aku ngan k.a…hik2…mklumlah sue kn bakal lawyer..insyaAllah…lawyer mna bole ckp merapu2 ni kn…walaupun msih muda,,sue 6pk sgt matang…
Cer tgok,,,mtg ke x????hihihi
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ha…..inilah leman(nma sbnr fakrurrazi)


1st time 6pk dia,,,alahai skemanya mamat ni,,,tpi mmg dia skema pon…leman,,,jgn mrh cek na????tpi dia sgtlah tramatlah rjin mgmas tempat dia smpai habuk2 pon hbis dilapnya…tpi kt tmpat dia jela dia kmas,,,bkn nk kmas department aku skali…aku dprtment ladies,,,xknlah leman nk kmas bhgn ladies lak kn???lwk ja leman noh,,,stg hg teriak plak…

Byk nk cita ni stg cemuih plak nk bca ayt byk2 ni…adoyai…dah la kot smp dcni shj…

terima ksih pda semua yg mmbntu di saat susah dan sng...tq2 very much


sekian wassalam..
sayonara!!!!!



No comments:

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers