Thursday, 22 September 2011

SUKA DAN DUKA DI TEMPAT KEJA

Dmana ada suka,,disitunya ada duka..kita x slalunya gmbira & kita jugak x slalunya bsedih..mcm 2 jgkla aku..kdg2 aku enjoy,,kdg2 aku busan,,kdg2 aku tnsion..keja??keja apa x stress kn??biasalah,, keja mkn gaji,duduk dbwh org knalah mgikut praturn..bkn syrkt kta idak??hihi:0….tao tapa..

uduhnya gmbor..ni kt blik rhat...letih giler msa ni tpi smpt snap2 lgi..

stress...stresss...stressnya kalo tmp keja kmi mcm ni..
x smpyla trok smp mcm ni..
dh trok sgt dh ni..


1 bln stgh aku keja kt c 2,,4 org kwn nk bhnti keja srntk..

1)Nana..

Nana mai keja dgn saadah(yg aku pgil adira)..oleh krn smasa cuti yg lgi 2bln adira kna jga anak sedara dia,,dia knala bhnti keja..aku xle cita lbih2 ni,,x psl2 kna mrh ngan bdk2 ni kang..anyway,,hampa dua mmg cool lah..aku suka kwn ngan hampa dua ni..kdg2,,aku mcm cuba nk smbunyikn sesuatu,,tpi si nana ni mcm dpt bca jerk isi ati ku..alahai,,kwnku..1 g,,ada lgi…nana dok 1 u ngan aku,,tpi aku x pnh jmp pon dia,hihihi;)

2)Adira (Saadah)
myb nilah kot anak sdara yg adira jga 2..
xkot sbb bru lhir..
nk tw tnyalah dia sndri..

Xtao la org fhm ke x aku tlis ni..sbbnyer kjp adira,,kjp saadah..mklumlh famous,,ada byk nma…hik3
Kt ats kn aku tlis sbb musabab adira bhnti keja,,so x pyhlah aku nk mrapu lbih2 lgi kn??

3)Sakinah

Kinah nk bhnti sbb nk smbung blik pgjian dia kt KUIN..sakinah 1 department ngan aku..spnjg aku knl kinah,,aku ngam ja ngan dia,,n x pnh bgadoh pon..x caya??tnylah dia sndirik..

4)mat top
hnsemnya mat top,,hehe

Mat top,,mat top,,mat top..mat top nk bhnti sbb nk smbung studi..ha…….aku suka bgadoh ngan dia ni..kalo aku x carik psal ngan dia,,dia yg carik psal ngan aku..dua2 belaga angin btoi..apa2 pun,,gud luck mat top dlm bdg yg dceburi..dpt keja nti jgn lupa blnja aku mkn k..mat top ni pemurah orgnya,,dia suka blnja org mkn,,semua org dlm skan dblnjanya..smoga murh rzeki hg mat top,,x bkira ngan org..

#Last but not least,,,aku suka kwn ngan hampa semua..jdikan sakan sbg kngn manis dan pahit kita…trma ksih bbyk ats sgala bntuan yg ampa bg kt aku smasa kta keja dlu...dan kalo ada slh dn silap hrp dimaafkn...#

Kalau ada sumur di ladang,
Bolehkah ceq tumpang mandi??
Kalau ada umur yg pnjang…
Bolehlah kita semua bjumpa lgi…



2 comments:

PeRmAtA bIrU said...

hahahhaah... suka suki zaman bekerja..:)

akuceritaku said...

hahaha

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers