Wednesday 21 September 2011

SAAT BEKERJA


7 mei mulanya saat aku bkerja d psrya brong skn..sehari sblm itu aku baru ja mtk keja,,hehe..xsgka dpt..bkn sng nk dpt kja smntra ni..nsib baikla dpt kja kt brg sakan..pgurus aku kak farah..mula2 gerun gk tgok k.farah muka grang ja..lma2 ok la,,tera nk knl kn??

Smggu aku keja,,mggu slps 2 aku kna jdi cashier plak..mmg la dlm form 2 aku isi pglman aku prnh jd cshier,,tpi mna la nk sma cshier kt kdai ustaz dgn kt sn,,hehe..bru2 kna la mrh ngan k.farah byk wt silap,,tpi dri kslpn itu la aku dpt bljr dgn lebih baik..tq k.farah..dlm mrh2 mu itu aku dpt pljrn yg brmknA..

Xlupa ngan faizah,k.wani,mat top yg byk mmbntu dikala aku sush dn sng..mcm2 nma aku bgi kt dpa ni..jgn mrh noh..

2 mggu slps 2 ada bdk bru msuk iaitu nana ngan saadah..nama saadah ku pgil adira,,sbnrnya ku trsasul tpi aku stay pgl ja sbb rsa nm 2 sesuai ngan saadah..saadah kalo hg bca entri ni jgn mrh noh…nana @ safura,,hehe..tahi lalat d bwh mtamu sptinya..

Ops,,lupa ada sorg lgi supervisor yg gnti k.farah pd hari jumaat sbb k.farah cti masa hari jumaat..xkn keja xdk cti kot kn?k.ida nmanya dn sgt sempoi dn sporting..k.ida ni nmpk mcm grg tpi sbnrnya ok mcm k.farah jgk..bkn nk bodek la..tpi inilah kbnrnnya..lgipun kalo aku nk bodek bkn dpt apa pun.. smoga k.farah dn k.ida dmurhkn rzeki dn brjya dlm krjya..

Sakinah @ qaseh @ manis..mcm2 aih bgi nma kt si sakinah ni..bdk bru masuk gk..masuk 2 hri slps nana ngan saadah masuk..dok kt department atas skali dgn aku dn faizah..lupa nk cita psal dprtment kn??dprtment bwh aku pny sepupu(adk fizah) ngan nana yg jaga..dprtment tgah k.wani ngan saadah yg jga..dprtment atas bhgn toto dn swktu dgnnya mat top yg jga..nma mat top yg sebonoinya syahir tpi aku pgl mat top ja sng sbb dia dok kt atas..kui3..

Kalo nk cita mmg byk tpi len hari len cita la aku cita plak..
Entri ni aku tulis pd 1 jun 2011…lma x??skrg bru nk post..

No comments:

MASUK-MASUK

PitaPata Cat tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers